Leheküljed

Monday, March 31, 2014

Exhaustion

Lõpuks ometi uus postitus! Ma olen viimasel ajal nii vähe postitanud, aga ma üritan ennast parandada selles osas :-)
Viimased paar kuud on olnud väga hullumeelsed. Kõik minu energia läks uurimistöö jaoks. Ma olen nii väsinud, et tahaks ainult magada ja magada. Uurimistöö on nüüd küll juba õnneks valmis, aga see ei tähenda, et ma saaksin ennast lõdvaks lasta. Nüüd muretsen juba kaitsekõne pärast, mis tuleb varsti ette kanda. Teiste ees esinemine muudab mind väga närviliseks. Loodetavasti läheb kõik aga hästi ja ma saan varsti uurimistöö pärast muretsemise täielikult oma mõtetest unustada.
Viimasel ajal olen ma üha rohkem väsinud ja ärevil rahvatantsu pärast. Ettetantsimine läheneb, aga minu jõuvarud on täiesti otsakorral. Minu tasakaal ja jõud on halvemas seisus kui kunagi varem ja see ei meeldi mulle kohe üldse. Eilsest saadik olen ma ka haige ja ma kohe kindlasti vajan pikka ja head und.
Laupäeval käisin "Need for Speedi" kinos vaatamas. Oli ikka väga hea film küll. Täitsa soovitan. Filmi tunnusmuusika on ka nii palju meeldima hakanud, et lisasin selle loo siia postitusse. Lisaks Linkin Parki loole lisasin ka kaks varem jagamata jäänud pilti veebruarist.

Finally a new post! I feel kind of bad how I've kept up my blog, but I'm giving my best at it :-)
I feel that the past couple of months have been quite crazy. I've put so much effort into my research and it has taken all my energy. Exhaustion all the way. I just want to sleep all day. Well, my research is actually, luckily, finished now, but I still have to prepare for the speech on my research. Performing in front of others makes me kind of a lot nervous. Hopefully everything goes well and I don't have to worry about it anymore.
Lately, I've been extra exhausted and nervous about folk dance. My balance and strength are worse than they have ever been. From yesterday I am also sick and I definitely need a long and good sleep to recover. 
On saturday I watched "Need for Speed" in the cinema. It was a very good film. I added the soundtrack of the movie here and I'm totally obsessed with it. In addition to the song, I added two pictures from February that I didn't share with you earlier.



Facebook page - https://www.facebook.com/kadiblogi

5 comments:

  1. love everything! great photos :D

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    ReplyDelete
  2. Beautiful pictures!!

    xx Nicola

    www.morning-elegance.com

    ReplyDelete
  3. Beautiful pics <333

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    ReplyDelete
  4. I hope you will feel more relaxed and better soon! Best of luck with that speech! I know you will rock it! :)

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maddie! It's really nice of you! :)

      Delete